Bir zamanlar çok kitap okuduğumu hatırladım son zamanlarımda ,metroda ,sınıfta ;yatakta kısacası her fırsat bulduğum anda ta ki masallarda anlatılır ya o güne dek . Biriyle tanıştım önceleri sıradan dedim ne olacak ki ne yapabilir en kötü biter gider diye düşünürken bir baktım ki okuduğum en güzel kitaplardan birini onun okuması için aldığım günü hatırladım . Bir solukta okumuştu aslında sonra saatlerce onunla kitabı yorumlamıştık. O seven sevdiğini niye bırakır demişti . Ben ise sevdiği için bırakması gerekir demiştim . Anladım ki o günden bu yana o gecede bıraktığım sadece benim benliğim değilde kitap okuma isteğimde orda kalmış . Uzun lafın kısası sizi eksik bırakacaklarınızı her kitapta okuduğumuz gibi çok sevmeyin be ...