Sümeyye Gökçe

Sümeyye Gökçe
@Smyye_gokce
Le vent se lève! Il faut tenter de vivre!
Giden insanın sevgisine güvenilir miydi? Aradığını bulamadığı için geri gelmişse ve tekrar giderse ne olacaktı peki? Reșat Malik'in hayattayken söylediği bir sözü hatırladı. "Hiçbir acı aynı şiddette ikinci defa yaşanmaz evlat." demişti.
Sayfa 216·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sürekli birilerine nispet yapar gibi yaşamasına sebep olan şey aşağılık kompleksiydi.
Sayfa 127·Kitabı okudu
"Ama o öldü... " "Ölmesi, onu sevmeme engel değil ki." "Seni ölene kadar seveceğim cümlesi, yersiz mi yani?" "Ölen ben olsaydım, belki de durum değişirdi."
Sayfa 31·Kitabı okudu
Evet, bu dünyada belki de adil olan tek şey, bir gün herkesin ölecek olmasıydı.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Orası kaçılabilen bir hapishane değil. Neden bu kadar korktum ki? Mezarın kapağı içeriden açılmaz.