Giden insanın sevgisine güvenilir miydi? Aradığını bulamadığı için geri gelmişse ve tekrar giderse ne olacaktı peki? Reșat Malik'in hayattayken söylediği bir sözü
hatırladı. "Hiçbir acı aynı şiddette ikinci defa yaşanmaz evlat." demişti.
"Ama o öldü... "
"Ölmesi, onu sevmeme engel değil ki."
"Seni ölene kadar seveceğim cümlesi, yersiz mi yani?"
"Ölen ben olsaydım, belki de durum değişirdi."