Romantik bir aşk doğru şartlarda şahane bir şey. Ama o şartlar çok özel ve ender bulunan şeyler öyle değil mi? İnsanın sevdiği kişinin de onu sevmesi, sevdiğiniz tek insanın da sadece sizi sevmesi. Öbür türlü birilerinin kalbi kırılır.
Bana kalırsa 'gerçek' aşkın bu kadar cezbedici olmasının sebebi de bu. Tüm güzel şeyler gibi bulması ve tutunması zor bir şey. Altın gibi, safran ya da kuzey ışıkları gibi..