Aşk; kaçabileceğin veya değiştirebileceğin bir şey değil. Birini sevdiğinde ve işe yaramadığında unutursun. Birini sevdiğinde ve o ilişkiyi rayına oturtmanın bir yolunu bulamadığında, vazgeçmek yerine bir yol ararsın.
İnsan kalbi kırıldığında her ne kadar sonunun geldiğini düşünse de ölmez. Tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki içten içe kanadığınızı görmezden gelip hayata devam eder ve ölmediğinizi görürseniz, eninde sonunda bunu istemekten vazgeçersiniz.