Çok güzel kitap yani ben Bu kitabı da sevdim bütün kitapları zaten seviyorum elime geçen ama hepsi çok güzel yazılmış bütün yazarlara teşekkür ediyorum hepsi çok güzel yazıyorlar
Çok güzel ben bu kitabı morunu okudum mor kitabı var mı bunun Çünkü ben mor geldi bana yeşil gelmedi ama sevgili arkadaşlar bana bir yorum yazabilir misiniz Size de mor geldi mi bana yeşili gelmedi moru geldi
Evet Cok be ğe ndim ve. çok çook çok Cook güzel harika Çocuğa tuş beyinli Diyorlar ama çocuk tuş beyinli Olmadığı nı Söylüyor Ama yusuf asal cook güzel kitap lar yazıyor Bence herkes çok seviyor beğenirseniz bana Bunun şeyini yorumunu yazmayı unutmayın lütfen yorum yazınız