Mira'nın yani kardeşini anlatıyor güzel Bence bütün hepsi Kardeşinin adı da Yekta güzel bence bu kitaptan etkinliklerle dolu içinde etkinlik var Bence siz de beğenirsiniz Bu kitabı bir okuyun lütfen yorum yazmayı da unutmayınız görüşürüz
Oya Doğan'ın Duygu Günlüğü kitapları Bence güzel değil mi Mira öfke gezegeninden ayrılıyormuş bunları yani güzelmiş bence Değil mi arkadaşlar lütfen yorum yazmayı unutmayın öbüründe yazmayı unutmuşum da yorum yazmayı
Çok sevdim herkes beğenir bence bence harika bir kitap yani bütün kitaplar gibi Duygu kitabı çok güzel duygu Günlüğü kitabı çok güzel yanlış yazmışım özür dilerim
Ne diyeceğimi bilemiyorum Çok güzel kitap Ama siz de çok seversiniz Bence harika bütün kitapları çok seviyorum arkadaşlar seveceğimiz bir kitap diyelim Hadi bay bay Ben gidiyorum
Sevdim Bu kitabı da bütün kitapları zaten beğeniyorum kızmayın bana Lütfen ama çok güzel değil mi hepsi yorum yazmayı yine unutmayın arkadaşlar bütün kitaplar güzel