Cansu

Reklam
“Şimdinin tadına varamadıktan sonra yaşıyorum demenin ne manası var?”
“Belki bütün bu ölümler olgunlaştırdı beni. Büyüttü. Oysa büyümek zamanın insandaki tahribatından başka nedir ki?”
“Katlanmak çok zor. Ama insanlar alışıyorlar..”
“En fenası... hiçbir şeyin olmamasıdır. Hep bir şey olacak diye beklemek, kuşkulanmak, korkmak... Kuşku beyni kemiren bir kurttur...”
Reklam