Her zamanki muhteşem kalemiyle Osman Balcıgil'den bir dönem hikayesi.70li yıllar ve Londra İstanbul Atina arasında geçen,sürükleyici bir hikaye.Sonu şaşırtıcı.
Geçmişin ve şimdinin arasındaki bağa,sadece insanların değil yaşayan tüm canlıların nasıl şahit olduğunu dile getiren ,savaşı, barışı,özlemi, aşkı,farklılığı doğanın ve insanın gözünden anlatan,okunabilir bir kitap.