İnsanlar,iyimserlerle kötümserler arasındaki farkın kişilik meselesi olduğunu varsayarlar.Oysa ben olayın temelde unutmayı başaramamakla ilgili olduğuna inanırım.Olanları hafızanızda tutma gücünüz ne kadar büyükse,iyimser olma şansınız da o kadar küçüktür.