Sadece bir saniye, o bir saniye hayatımdan on seneyi almıştı çünkü ölmüş birinin öldüğünü unutup ona koşmak istediğinizde bir kez daha gerçekler yüzünüze tokat gibi çarpardı.
Kendimi sevmeyi diledim.Bütün hatalarımla, çirkinliklerimle, yalnızlığımla, nedenlerimle, izlerimle... Lekelerimle. Çünkü kendimi hiç sevmiyorum ve bir insan için en zoru kendini sevmeden yaşamaya devam etmek. Aynalardan, geçmişinden, hatta kendinden bile kaçmak yıpratıcı olabiliyor.