Krallık henüz ülkemizde bu kadar hâkimiyet kurmamışken insanlar daha özgürdü. Eşcinseller daha mutluydu, kadınlar daha huzurluydu, çocuklar daha neşeliydi. İnsanlar hür bir şekilde düşüncelerini dile getirebiliyordu, okuduğumuz kitaplara kimse karışamıyordu, izlediğimiz filmler sansürlenmiyordu, müziklerimiz bizim zevklerimize göreydi çünkü şarkıcılar vardı.