Sena

Krallık henüz ülkemizde bu kadar hâkimiyet kurmamışken insanlar daha özgürdü. Eşcinseller daha mutluydu, kadınlar daha huzurluydu, çocuklar daha neşeliydi. İnsanlar hür bir şekilde düşüncelerini dile getirebiliyordu, okuduğumuz kitaplara kimse karışamıyordu, izlediğimiz filmler sansürlenmiyordu, müziklerimiz bizim zevklerimize göreydi çünkü şarkıcılar vardı.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Öldüğümde günlerce manşetlerde kalacağım ve kimse beni unutamayacak.
Vardır bir nedeni, vardır bir izi, vardır bir lekesi.
Bazen işkencelerin en büyüğünü çeksen bile ağzından laf alamazlar.