Senem Saluğu

Senem Saluğu
@Snmslgu
Dünya adaletsiz çocuk! Dünya zorba.
Sınıf öğretmeni
129 okur puanı
Aralık 2015 tarihinde katıldı
Aman tanrım! Bu nasıl gerçek böyle! Bu nasıl gerçek! İnsan ne alçak yaratıkmış!
Reklam
"Ama şu anda hiç kimseye, hiçbir şeye ihtiyacım olmadığını anlıyorum... Anlıyor musun? Hiçbir şeye... Kimsenin, hiç kimsenin ne yardımına ne ilgisine ihtiyacım var... Ben yapayalnızım... Neyse, yeter artık! Beni rahat bırakın!"
"Tanrım! Bütün bunlardan öylesine bıktım ki!.."
"İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba!.."
Hem her şey insanın kendi elinde hem de insan yalnızca korkaklığı yüzünden ne fırsatlar kaçırıyor...