Fatma K.

Fatma K.
@Snoopy0
暮朝想思 Be Humble.
Size fazla mutluluk dilemiyorum, fazlası usandırır insanı; ama felaketlerle boğuşmanızı da istemem; size yalnızca felsefe dolu halk deyişini yineleyeceğim: "Çok yaşayın!" , ayrıca canınızı çok sıkmayın.
Alıntı
Reklam
Ben iyi ya da kötü, tüm insanlarla ilişkimi kestim.
Alıntı
'Ne diye sevmeli ki?' demiştin. 'Bak her yerde katırkuyrukları var ve ben seviyorum, ama katırkuyrukları solarsa ben de artık sevmez olurum.'
Alıntı
"Mümkün olan dünyaların en iyisinde her şey yolunda." -Voltaire
Alıntı
Bu günlerde kimse kendi aklıyla düşünmüyor. Özgün beyinler öyle az ki günümüzde.
Alıntı
Reklam