Ezgi Elif

Ezgi Elif
@Snowflake34
Gece ne kadar karanlıksa, yıldızlar o kadar parlak, Keder ne kadar derinse, Tanrı o kadar yakındır.
Reklam
Hepimiz ölmeyecek miyiz? Ne diye biraz zahmete katlanmayalım ki...
" Onlara hava hoştu ki kendileri de ölecekler. Salaklar. Önce ben gideceğim, sonra da onlar, kaçınılmaz son. Fakat onlar mutlu. Sığırlar!"
Evet, yaşam vardı,fakat şimdi gidiyor o ve ben ise onu durduramıyorum.
Sayfa 58
Mutluluk dönme dolaba benzer,kimini yukarı çıkarır,kimini aşağıya indirir.