Bu arada Bab-ı Esrarın sonları o kadar saçma ki resmen kitabı doldurmak için saçmalamış ,bari tasavvufa değineceksin doğru düzgün bilgilerle doldur .Kitabın arka kapağında da yok dünyayı yaşamı inanıcı yeniden düşünmenizi saglıcak diyor ne saçma .Tasavvuf konusunda doğru kaynaktan doğru yorum yaparsın amenna ,ama bu adam resmen saçmalamış .Degişik bir hava katmaya bir fikir yaratmaya çalışmış ama saçmalamaktan ileri gitmemiş .👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼