BU GİDİŞ NEREYE DOKTOR?
"Bazen ne geçiyor aklımdan biliyor musun doktor? Bazen ne derim kendi kendime biliyor musun? Herkesi toplasam diyorum. Dağda taşta yolda beldede kim varsa herkesi. Ve sorsam diyorum, nereye böyle? Bu telaşla, bu hırsla, bu aceleyle nereye böyle! Ne büyük delilik olurdu değil mi?
Etrafına bir bak hele doktor. Bir sürü insan göreceksin, bir sürü insan. Acıları, sevinçleriyle bir sürü insan. Bunları düşünmek, bunları söylemek delilikse, ben deliliğimden memnunum doktor. Git, tedavi için boşuna zaman kaybetme. Git akıllığının sefasını sür. Git felekten bir gün de sen çal. Kaç günü varsa bu kahpe feleğin. Herkes çala çala ne bittiği var ne de biteceği. Git doktor..."