Ona olan aşkımı 'asla sözcüklere dökememiştim,' ama eğer bakışlarında bir dili varsa, dünyanın en aptal insanı bile onun için deli divane olduğumu anlayabilirdi.
Eğer temiz ve güzel bir kalbiniz varsa, bu dışınıza yansır. Fakat kararmış, herkesin kötülüğünü isteyen, kıskanç biriyseniz, kalbinizin kötülüğü yine yüzünüze yansır. Ve dünyalar güzeli olsanız bile, kalbinizin karanlığı güzelliğinize gölge düşürecektir.
Tüm çocukların güldüğü ve onların yüzlerindeki tebessümle hepimizin ferahladığı bir bayram olsun...
Barışmak için illa hastalığı, bayramı ayrılığı beklemeyiniz.
Barış, savaştan her zaman daha iyidir !