SeR_SeRi

SeR_SeRi
@Sokakkedisi41
İnsan aslında, nelere sahip olduğunu bilmeyen bir kapitalist.
"İnsan ne anlatabilir ki? Ben şimdi cam ayıklıyorum içimden desem alay ediyorum zannedecekler."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“yıkılmak binaya mahsus bir şey değil ki, züleyha. Bir insanın, bir cümle ile yıkıldığını gördüm ben.”
Görmesini bilene ne çok şey anlatıyordu tabiat... Bağrına bastığı her canlı ile daha da güçlenerek yine canlılara daha faydalı oluşunu "Vermem için almam gerek!" diye anlatmaya çalışmıyor muydu?
Hayat bizden geçiyor, biz yaşamaktan vazgeçemiyoruz. Biz aşktan geçiyoruz, aşk bizden vazgeçmiyor. Vakit Vuslat vaktidir...