Yarın konuşurum,barışırım,özür dilerim,helalleşirim...bazı şeyleri yarına bırakmaktansa bu gün yapmak en iyisidir belki de, çünkü yarını yaşayıp yaşamayacağımız meçhul
Sosyal medyayı takip ederek ve haberleri izleyerek psikolojimiz bu kadar alt üst olduysa depremzedeleri ve depremde yakınlarını kaybedenleri düşünemiyorum...Allah hepimize sabır ve güç versin 🤲🏼😔