SolinSara

Ben de yoluma giderim..🔚
Reklam
Sevgili Doğa biz insanlardan intikamını ne zaman sonlandıracaksın? İntikam= önce biz yaptık şimdi sıra sende doğa anne
Ne bawerîm ne hevidar Dîl cîlmisi denge sar..
... "Bulamadık ki bi türlü," dedi bir yaş büyük olanı. "Belki evdekiler bilir." "Evdekiler bir şey bilmez," dedi. "Bilselerdi evde olmazlardı."
#kanepe Başımı yaslayabileceğim bir aşka değil, sert bir yalnızlığa ihtiyacım var belki; sen uyanmadan çekip gidebilsem bir gün, gideceğim; şimdiyse uyanıp salona gelmeni bekliyorum. Bir an önce gelmeni...
Reklam