📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O eskiden göl kenarındaki bir ağaçtı. O lanet insanlar geldi her zaman yapdıkları gibi. İlk çocuklar geldi berbat ailelerde büyümüş çocuklar geldiler ve dallarını kırdılar dünyadaki düzeni biraz daha bozdular geri kalanı sağlıksız yetişkinlerin işiydi. Ellerinde ki testerenin hareketiyle bir ses yükseldi tahtanın toprağa düşüşü gibiydi. Artık bir ağaç değildi tahataydı. 🌳🌱 YAZAN: Ayşe Bahar D.
Gözler herşeyi görmez değil mi? Gözler hiçbir şey görmez. Gözler insanı kördür somut dünyaya hapis olurlar. Sadece güzel ve çirkini ayırt edebilirler gözler ile. Sen böyle değilsin. Gözlerin olsa da kapa gözlerini körler gibi gör dünyayı körler gibi gör dağları uzak diye düşünme oradayım diye düşün... 👁️💞
YAZAN: Ayşe Bahar D.