Eylül

Eylül
@SonbaharKizii
Evlâdın olduğumu söylerken bendeki gururu bir görsen BABA...
Reklam
“Bütün yalnızlar gibi özgür Ve bütün özgürler gibi yalnızız.” Stefan Zweig
-Neden benim gibi yapmayı öğrenmiyorsun? -Sen ne yapıyorsun ki? -Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum.
-Biliyor musun, insanları öldürüyorum Portuga. -Bunu nasıl yapıyorsun Zeze? -Onları unutarak.
“Biz neden hayattan kaçıp kitaplara sığınırız? Çünkü dünya sahtekarlarla doludur azizim; insanlar samimi değildir, herkes birbirini kırar, incitir. Bizim o koca koca kitapları devirmemiz, iki satır samimiyet bulabilmek içindir arkadaşlar. İki satır samimiyet...”
Reklam