İyi bayramlar…
Sevdikleriniz sizi gerçekten sevdiği,
Mutluluklarını ve hüzünlerinizi paylaşabildiğiniz,
Sizinle hisseden insanların olması umuduyla.
Gerçek bir bayram yaşamanız dileğiyle…
Burada yağmur yağıyor
Aralıksız yağıyor günlerdir
Ama sen yine de şemsiyeni
Almadan gel ilk otobüsle
Buğulanan camlara usulca
Yüzünü çiziyorum ki yüzün
Bir yağmur damlası olup
Düşüyor yapraklarına gülün
Güller de bozamıyor bu uzun
Karanlık sessizliğini kentin
Anılarını yitiriyor sokaklar
Bezirgânlaşıyor bulvar ışıkları….
Ahmet Telli