Sevgili kitap sever dostlar,
Aranıza katıldım ve mutluyum..
Dijital çağda "alıntı "yaparak kitaplardan konuşmak pek samimiyetsiz geliyor bana..
Gerçek manada edebî sohbetler olmalı ve eserler hakkında tartışabiliriz.O vakit kim hangi eserden ne mana çıkarmış bilebilir ve kimin penceresinde hangi çiçek açmış öğrenebiliriz.Belki de bu çağda mutlu bile oluruz ," kısa " sürecek olsa da..