Mustafa özdemir

Mustafa özdemir
@Sonsair
ÖLSEM
Şairin , "ölsem eksiksiz ölürdüm"; Dediği yerdeyim; ...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Son mektup
Durdum İnce bacaklarımla atladım Kısa boyum kısaldı da kısaldı Kaç saniye sürdü bilemem Artık zaman bensiz alacaktır Sevenlerim değil de Sevmeyenlerim Bir kaç damla göz yaşı Akıtacaklardır..
YAŞAMA DAİR
Yaşama sevinci Göç etti gitti Bütün kuşlar terk etti Okyanustan geçip Aştılar dağları Ve bir ip Atlamalık mı Ağlatmalık mı ??? Mö
Usulsüz
Şiirlerinde küfür etme diyorlar usulsüz Bu kadar o.ç ' nu nasıl anlatayım küfürsüz. CAn yücel
Yorgunluk
Dizlerinizin sızısı geçer Dinlenirsiniz Ruhunuz da ki azap Ve kalpte kırık kaynar mı Düşmana vermesin Allah Böyle bir ızdırap..