Işılay bulut

Işılay bulut
@Sonsuz_okur
Ruhum hayatımdan yoruldu!
Bir yola çıkarsın belkide gerisi yoktur..🥀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyle işte
Bazen kendine bir an belirlersin ve o anda kalırsın sadece, Zaman akıp gider ama düşüncelerin sabitlenmiştir bir kere ,🌹🌼 Ay Işığım..&
Güven mi ???
Hiç kimseye güven olmaz özellikle hiç beklemediğiniz kişinin size yaptıklarını görünce veya duyunca ,,, güven artık sadece yalan bir kelime olarak hayatımıza yerleşiyor malesef ,,, saflık iyi niyet nostajilik yaratıyor ,,,,,
Sür pulluğunu ölülerin kemikleri üzerinde
1000k
ay ışığım
seçimler bizi ilerleten değil midir , Kadere doğru giderken yolumuzda, aydınlığın belki de karanlığın neler getireceği... Önemli olan gözün kapalıyken neyi görebildiğindir belkide neyi hissettiğin....kim bilir.. .....