....
Çocukluğumuzda alamadığımızı almaya çalışarak, bulamadığımızı arayarak geçiyor yetişkinliğimiz.
Eksik kalanın oranı kendimizle ve diğerleriyle ilişkimizin de belirleyicisi oluyor.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
....
İyi hissedebilmenin, aidiyet ve grup illüzyon alanlarının
yok edildiği bir dönemde iyi olmanın
imkanlarını aramanın zorluklari ve yükleri bize düştü
....
Varoluş anlamlar üzerine kurulur ve ömrümüz anlam arayışlarıyla geçer.
Anlam, bedende, ruhta ve sosyal alanda inşa edilir.
Bu alanlar birbirlerini karşılıklı olarak etkiler ve belirlerler.
....
Normal insan nasıl olur?
Normalliğin tanımı nedir?
Freud, normallik diye bir şeyin olmadığı görüşünü savunmuş
ve böyle bir durumu tanımlamaya çalışmanın gerçekleşmesinin olanaksız
ve hayal ürünü bir amaç olduğunu söylemiştir.
Peki sizce normal insan kimdir ve nasıl olur?