....
Normal insan nasıl olur?
Normalliğin tanımı nedir?
Freud, normallik diye bir şeyin olmadığı görüşünü savunmuş ve böyle bir durumu tanımlamaya çalışmanın gerçekleşmesinin olanaksız ve hayal ürünü bir amaç olduğunu söylemiştir.
Peki sizce normal insan kimdir ve nasıl olur?