Viyanarsuu

Viyanarsuu
@Sorxinn
Muazzam bir ihtimalsin. Gökyüzüne dokunmak gibi. Tüm maviliklerin sahibi olmak gibi. Hani ne desem,”mutlu olmak”gibi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yıldızları süpürürsün farkında olmadan,Güneş kucağındadır bilemezsin. Bir çoçuk gözlerine bakar, arkan dönüktür, ciğerinde kuruludur orkestra duyamazsın. Koca bir sevdadır yaşamakta olduğun,anlamazsın.Uçar gider,koşsan da tutamazsın.
Çok mu ayıp hala mutluluk istemek neyse zaten hiç halim yok”
Müzik
Her şeyi çok ciddiye alıyordum,sanki ölümsüzmüşüm gibi…