Viyanarsuu

Viyanarsuu
@Sorxinn
Uzun bir yolda denizi görmek gibisin.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen kabuğa çekilmek iyidir.
Her şeyle savaşamazsın.Her konuda en iyisini yapamazsın.Her zaman mantıklı davranmak mümkün değil.Bazen akışına bırakmak gerekir.Bazen savaşmak yerine yenilmek gerekir,huzurlu olabilmek için.
Temmuz güneşisin sen aralıkta..