Viyanarsuu

Viyanarsuu
@Sorxinn
Bana hissettirdiklerini seviyorum,sanki her şey mümkünmüş gibi,sanki yaşamaya değermiş gibi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olmazlara inat elimi tut bak bize zaman ilaç dünü unutup da bir oluruz yarına..
Alt tarafı bir çiçek koklayıp,bir hayvan sahiplenip,birkaç insan tanıyıp,sevip gidicektik bu dünyadan. Nasıl kötü bir zamana denk geldi ömrümüz.
Şair bilir mi bendeki senin yerini”
Gösterişin,torpilin,kibrin ve sayamadığım binlerce putun kol gezdiği bu çağda;Bir bakışın,bir duruşun,bir hayatın sadeliğine inanıyorum..”