Viyanarsuu

Viyanarsuu
@Sorxinn
Sende gördüklerimi görecekler diye ödüm kopuyor…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Oysa mutluluk basit olandadır. Savaşa gerek duymayandır.Kıyaslanmayandır,yarıstırmayandır. Koşturmayandır,korkutmayandır,meydan okumayandır..”
“ Ne çok isterdim tek bir çocuğun ahının koskoca devletleri tuzla buz etmesini. Orduları bozmasını,ölüm kusan savaş uçaklarını düşürmesini.”
Fazla iyi niyet kendine ihanetmiş.
Pencereyi açan ben iken,ortalığı dağıttığı için rüzgarı nasıl suclayabilirim ?