Özgür

Özgür
@Soul07
Kısa cümleler…
“Ah, göğsündeki her yarayı merhametle öptüğüm. Geç kalınan hiçbir hayat, hayat değildir. Hayatın olmayı dilerdim… ” ❗ Didem Madak
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen sarılınca renklendi siyah beyaz fotoğraflarımız Gülünce açtı bahar Ve sen gidince bir dünya yıkılda insanlığın başına Nasıl bir kıyamet..
Öyle hasretim ki sesine Bir selamını güneş niyetine saklarım kışıma...
Sabaha kadar açık kütüphaneler olsaydı.Öğrenciler için bedava çay, kahve ve çorba.Sigara yasak olabilirdi, aşık olmak serbest.Mutlu olurduk. Okan Bayülgen