Bu "Toplum için yararlı Ol" tekerlemelerini belleyen ve belletenlerin "suç neden işlenir?" sorusunu düşündükçe gülmekten hayalarım ağrıyor. Neden "iyiliğin kökeni"ni incelemezler, araştırmazlar? Herkesin derdi "kötülük" ya da "iblisin kökeni". Eğer serseriler kötülük yapıyorsa bu onların tercih hakkı. Ben kötülüğü yeğleyenler arasındayım. Yetke hiçbir zaman kötülüğe izin vermez ne yazık ki...
Nedir sizi böyle yapan? sorunlarınızı inceliyoruz, geçmişinizi elden geçiriyoruz... İncelemeler, deneyler, kitaplar okumaktan, not tutmaktan bozulan gözler. Gene de sıfıra sıfır elle var sıfır. Güzel bir evin, seni seven anan baban. Kafan da çalışıyor; aptal değilsin. Yüreğimde çöreklenip oturan yılanın adı ne?