- Dünyaya neden pis diyorsun? - diye sordum.
- Pis ya! Senin gibi serseriler benim gibi zavallı yaşlıları ezecek ve hiçbir yasa beni senden koruyamayacak... Pis... Leş gibi...
-- Öldürün beni oruspu analılar... Korkak namussuzlar... Yaşamak istemiyorum zaten... Bu pis dünyadan bıktım... Aptolaf'a durmasını söyledim. İlginç bulmuştum herifi. Bazen böyle salaklardan yaşam ve evrenin üzerine çok akıllıca sözler çıktığı olur.