İnsan nasıl olup da birini yargılayabiliyor, onlar hakkındaki düşüncelere nasıl varıyordu? İnsan bütün duygularını üst üste koyduğunda karşısındakini sevdiği veya sevmediği sonucuna nasıl varıyordu? Hepsinin ötesinde bu iki kelimeye ne gibi anlamlar yüklüyordu?