DiJannn

DiJannn
@Srlrdnys
Dünyayı kendimce anlamlandırmaya çalışan bir deliyim. |DELİLİK ÜLKESİNDEN NOTLAR
Seneler boyunca, kişinin yüzünü hatırlayacak kimse kalmadığında gerçekten öleceği kanısını taşıdım.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İntihara meyilli değilim ama intihara meyilli bireylerin zihniyetini daha önce hiç olmadığı kadar anladığıma ve onlarla empati kurabildiğime inanamıyorum.
Birinin beni kurtarmasını bekler gibiyim. Kendimi çaresiz bir çocuk gibi hissediyorum.
Kendimi tanıyamıyorum. Eskiden her şeye her zaman hazırdım.
Kendime onun gerçekten öldüğünü anlatamıyorum. Marilyn artık yok. Bu sözcükler beni sersemletmeye devam ediyor.