DiJannn

DiJannn
@Srlrdnys
Dünyayı kendimce anlamlandırmaya çalışan bir deliyim. |DELİLİK ÜLKESİNDEN NOTLAR
Ölümünün üstünden haftalar geçti ve ona olan özlemim hiç eksilmedi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçmiş dönemlerde sık sık (fazla sık) ölüm kaygısı duyardım.
Merkez eksikti...
Yanımda olan herkesi çok seviyordum, etrafım çocuklarım ve torunlarımla çevriliydi ama bir boşluk hissediyordum. Merkez eksikti.
Bütün mesele onu yasayacak tek kişi ben olsam ve Marliyn'le paylaşamasam bile, bir şeyin değerli, ilgi çekici ve önemli olabileceğini öğrenmekte.
Hiçbir zaman bağımsız bir yetişkin olamadım.