DiJannn

DiJannn
@Srlrdnys
Dünyayı kendimce anlamlandırmaya çalışan bir deliyim. |DELİLİK ÜLKESİNDEN NOTLAR
Merkez eksikti...
Yanımda olan herkesi çok seviyordum, etrafım çocuklarım ve torunlarımla çevriliydi ama bir boşluk hissediyordum. Merkez eksikti.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bütün mesele onu yasayacak tek kişi ben olsam ve Marliyn'le paylaşamasam bile, bir şeyin değerli, ilgi çekici ve önemli olabileceğini öğrenmekte.
Hiçbir zaman bağımsız bir yetişkin olamadım.
Artık seksen sekiz yaşında olmama rağmen hayat hakkında, bağımsız ve ayrı bir yetişkin olarak yaşmak başta olmak üzere, öğrenecek çok şeyim var.
Genel olarak bu kadar iyi olmam beni şaşırtıyor. Kaybım neden beni elden ayaktan düşürmedi?