Muhteşem bir Kristin Hannah eseri daha....her kitabı birbirinden özel...
Alice ve Julia'nin hikayesi.Sanirim birkaç gün etkisinden kurtulamam.Konusu kurgusu ilerleyişi her sayfada acaba şimdi ne olacak dürtüsü ve asla tahmin edemiyorsunuz birazdan ne olacağını...
Kitapla kalın (22/36)
Az önce bitirdiğim ve bende yazılanların aksine "hayranlık uyandıracak, mutlaka okunması gereken bir kitap, süper sürükleyici vs..." gibi izlenim bırakmamış kitaptır. ha kötü mü? elbette değil-keza bir kitabı da kolay kolay kötüleyen birisi değilimdir. lakin bana detaylar fazla uzun ve gereksiz geldi. sonunu güzel bağlamış yazar ancak giriş ve gelişme kısmında hem sıkıldım hem de çok etkileyici bir anlatım bulamadım... Kitapla kalın (22/35)