Sryy

Benim duvarlarımı bazen ben bile aşamıyorum…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda.. Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor.. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum.. Biraz kırgın.. Biraz da kirletti sensizlik beni! Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama “İyiyimler” yamaladım dilime. Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni.. Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni.. Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum Benim derdim yeter bana banane! Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum, varlığından? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem… ~ Özdemir Asaf
Bazen yıldızların altında tek başıma oturur ve kalbimdeki galaksileri düşünürüm. Gerçekten merak ederim, acaba bir gün biri var oluşuma bir anlam verebilecek mi diye.
O denizdi ben ise gökyüzü. Bakmak serbestti, ama kavuşmak imkansız…
Kendine gel, lütfen. Ne bu hiç umut yokmuş gibi hallerin? Yaşadığın şeylerin farkındayım, düştüğün kuyu derin biliyorum ama unuttuğun bir şey var. Öyle umutsuzsun ki; Allah seni unutmuş gibi davranıyorsun. O, yolda olanı yarım bırakır mı hiç? Kendine gel, lütfen. ~Sezai Karakoç