Sibel Y.

Sibel Y.
@Ssbblll
Bir insanın işleyeceği hataların bir sınırı olmalı, ben de o hataların sonuna geldiğimde hepsini aşmış olacağım. Bunu düşünmek içimi rahatlatıyor.
Sayfa 234 - ANNE·Kitabı okuyor
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bir şeyleri hayal etmenin en kötü yanı hayal etmeyi bırakmak zorunda kalmaktır ve bu insanın canını çok yakar."
Sayfa 45 - ren·Kitabı okuyor
Alıntı