Buraya zamanla çok alıştım , bir rüyada kaybolmuş gibiyim . Ama bu gün gözüm açıldı, bu gün uyandım . Uzun zamandır düşmanlıktan muzdarip , kendimi ellerine emanet ettiklerinin hareketlerinin verdiği açıdan. Fakat GEÇMİŞİM BENİ TANIMLAYAMAZ ! Gerçek zayıflıklarımın nüksetmesinden korkuyor olsam bile .. Bu adayı terk etme vakti geldi , gidip bir daha dönmeyeceğim. Elveda yuvam , artık geri dönmemi bekleme .
Her adımımda güçlük çeksem bile devam etmeliyim . Eski halimden Kalan hatıralar yakamı asla bırakmayacak. Artık eski evimi geride bıraktım . Bundan böyle yeni evim ,inanç .
#newamsterdam