Üşüyorum öylece üşüyorum, titriyorum .oysa saatlerdir yorgan altındayken nedir beni bu denli üşüten..
Ne oluyor diye sordu annnesi mavinin uyuyorum diye cevap verdi , ağlamaklı gözlerini yorganın altında gizleyerek .. artık annem yoktu odada kalkıp biraz da aynada karşılaştım o kişiyle .sahi kimdi o , neden durgun , yalnız , düşünceliydi , biliyormuydum cevabını yoksa sormalımıydım .sadede gel mavi diye sordu öz ve öz güvensiz bir cümleyle yok olmayı tercih etmişti ve gitti.
Öz
19. Sayfa