sseess

sseess
@SseesS
Arta kalanlar ardımda kaldı önüme katıp yoluma devam edemiyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sen izin verdikçe yanında olabildim bu lüksü hayatın boyunca unutma
Günebakan kaygısı hep içimin bir köşesinde; ya güneş batarsa?
"Yanımda olsaydı" dediğin zamanlara dönüp bakınca olmasa da olur diyorsun ya o boşvermişliğin karanlık kalbine oturuveriyosun işte.
Gitsem dönemem; ölsem gidemem.