sseess

sseess
@SseesS
"Yanımda olsaydı" dediğin zamanlara dönüp bakınca olmasa da olur diyorsun ya o boşvermişliğin karanlık kalbine oturuveriyosun işte.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gitsem dönemem; ölsem gidemem.
Her şey için geç olabileceği ihtimali hiç aklımdan çıkmıyor.
SseesS
Sigara külünüzü fark etmeyip kendiliğinden düşecek kadar dert biriktirmeyin.
Bir Yudum Kitap
Geçmişin geçtiğini idrak edemeyiz bazen. Daha da fenası, vakit geçtikçe adeta geçmişte yaşamaya başlarız. Felakettir bu. Yaşadıklarımız yaşanacağı için yaşandı ve bitti, anlamalıyız. Kazuo Ishiguro, "Ama belki de geçmişe bu kadar sık dönüp bakmamalı." der. Belki de yazar haklı sevgili okur. Hatıralar bu ara biraz yerinde durmalı. Var olun.