"O kadar hızlı yaşıyoruz ki artık, yavaşlamayı düşünecek vakit de takat da kalmıyor. Sessizlik, hiç kimse ve hiçbir şey olmadan kocaman bir sükûnet düşlüyoruz. Bunca sesin, soluğun, hışırtının arasında ne kolay şey bunu istemek. Selim İleri bir başka kitabında, "İnsan sesini en çok geceleri ararmışsınız." der. İnsan sonradan öğreniyor sevgili okur. Büsbütün yalnızlık fena bir şeydir. Dikkat edin ne dilediğinize. Var olun."