S

S
@Sserendipitty
☾☆
"Hangi parçamı kaybettiğimi bilmiyorum ki acısını tarif edeyim."
Reklam
"Bir ikindi vakti, başımı omzuna dayayıp uyumak isterdim, dedi kadın. -Ya bir daha uyanmazsan, dedi adam. İşte mutluluk bu olsa gerek, dedi kadın."
Bilmek her şeyin sonu olur. Çekici olan bilememektir. Sis her şeye harika bir güzellik katar. Ya da insana yolunu şaşırtır. Bütün yolların sonu aynı noktaya çıkar... - Ya o nedir? 'Hayal Kırıklığı...'
"İnsan; bazen geç kalıyor. Bir çaya, bir duaya, birine, birbirine. Yazık... Ertelediği sevgilerin hep aynı kalacağını sanıyor."
"Velhasılıkelam yorulduk ziyadesiyle. Vebali emeği geçenlere..." S.P
Reklam