S

S
@Sserendipitty
☾☆
"Şu sabahları erken kalkmak yok mu," diye geçirdi içinden, "İnsanı tamamen aptallaştırıyor."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sonra, taşıdığım bu ağır yükü omuzlarımdan atmanın iyi olacağını düşündüm..."
"Belirli bir noktadan sonra geri dönüş yoktur. Bu noktaya da erişmek gerekir."
"Bir hüznün resmi gibi, Kalbi olmayan bir yüz. "
"...benim gibi ihtiyar bir kadının arada bir temiz hava alması gerekir."