Gerçi dünyadaki bütün işler değersiz, başkaları istiyor diye kendi tutkusunu, kendi gereksinimini dikkate almadan , para, onur ve başka şeyler uğruna kendini yiyip bitiren insan her zaman budalanın biridir.
"Biz insanlar güzel günlerin azlığından, kötü günlerinse çokluğundan yakınırız". diye konuşmaya başladım, " bana kalırsa bu doğru bir bakış açısı değil. Tanrı' nın bize her gün sunduğu güzel şeylerin tadını çıkaracak kadar kalbimizin kapıları açık olursa, başımıza gelen kötü şeylere katlanacak gücümüz olur."